måndag 13 december 2010

Tiden räknad i skratt.

Jag vet att jag sagt detta förut. Inte nödvändigtvis i denna så kallade ”blogg” dock. Men jag har fortfarande svårt för att förstå konceptet med tid. Människor i allmänhet säger ju att ett gott skratt förlänger livet. Men dessa människor säger även att tiden går fortare ju roligare man har det. Är det bara jag som ser problemet i det? Kan vi inte bara komma överrens om att vi ska avskaffa begreppet tid? Därmed kanske jag inte behöver lämna in någon form av rapport innan jul eller oroa mig för tentan som ligger och hånskrattar åt mig efter nyår. Är ni med mig? Någon?

3 kommentarer:

  1. sv; tack emma. bra att någon förstår mig i dessa lägen! finns nog inget jobbigare än när skumtomtarna tar slut, kanske att julmusten är slut, snäppet jobbigare det.

    SvaraRadera
  2. Svar: Tack så mycket!
    Vad roligt att du hade en blogg, det visste jag inte. Jag har faktiskt läst ikapp alla inlägg du har gjort :)
    Vi borde köra lite mera beerpong snart! :D

    SvaraRadera
  3. Svar: Det borde vi absolut göra! Är lite sjuk just för tillfället, så ska bara bli frisk så kan vi ses sen!
    Ja, dem kan jag skicka. Är det till samma mail som den msn är? kram!

    SvaraRadera