onsdag 8 december 2010

Oh no. The king has been transformed.

Alltså… Jag skulle kunna förklara det faktum att jag är ungefär en lika aktiv bloggare som Homer Simpson är en framgångsrik atlet, med att jag sitter och spelar Super Mario 3 och hämtar de magiska trollstavarna för att trolla tillbaka kungarna som blivit förvandlade. Det vill säga när jag väl får lite tid över ifrån det eviga skolarbetet. Men det är faktiskt inte enbart därför. Egentligen är det nog så att jag bryr mig alldeles för lite för att faktiskt komma ihåg att en blogg är någonting som normativt sätt skall uppdateras med jämna mellanrum. Därför ändrar jag ibland datumen när det gått lite för lång tid. Bara för att det ska verka som om jag bryr mig om att skriva oftare än vad jag egentligen gör. Som det här inlägget. Det skrev jag i själva verket den 13:onde december. Men det behöver ni egentligen inte veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar