onsdag 10 november 2010

Back off man. I'm a scientist.

Jag vill efter föregående blogginlägg belysa att jag faktiskt inte var med för att uppleva storheten som inträffade 1984. Nej, ärligt talat kom jag ju inte ens in i bilden förrän 4 år senare och upptäckte inte den riktiga betydelsen förrän en kort period sedan. Men jag tycker faktiskt det räknas även om man är några årtionden försent. Jag har faktiskt varit upptagen med att försöka växa upp. Förövrigt skulle jag framtill en kort tid sedan ha funnit Ghostbusters väldigt skrämmande. Jag tycker fortfarande det är lite läskigt hur en person kan förvandlas till en galen hund som från början var en sten och sedan blir till kol med personen kvar inuti… Jag skulle dock inte tacka nej till Dr. Raymond Stantz coola Ghostbusters kikarebrillor (ja, det är ett ord nu).

I’m just saying…

Who you gonna call?

1 kommentar: